Archív kategorií: Gucci

GUCCI Za vznikom tejto značky nestojí nik iný, ako obyčajný muž menom Guccio Gucci, ktorého najväčšou vášňou boli kone. Táto skutočnosť ho viedla k tomu, aby si v roku 1920 v talianskej Florencii založil obchod, kde sa budú vyrábať kožené doplnky určené pre jazdu na koni. To, či bude značka v budúcnosti úspešná, bolo otázne. V každom prípade, Gucciho traja synovia pokračovali v tom, čo ich otec začal a postarali sa o rozvoj, vtedy ešte nie veľmi známej módnej značky. Po otcovej smrti, v roku 1953, sa bratia Aldo, Vasco a Rodolfo, vypracovali na vyššiu úroveň a vďaka nej získali na svoju stranu zákazníčky slávnych mien ako sú Audrey Hepburn, Jackie Kennedy či Grace Kelly. To bolo prvým významným míľnikom v histórii značky Gucci. Prečítajte si ďalšie informácie o histórii značky Gucci »

Pour Homme II. by Gucci

Parfum Pour Homme II. by GucciParfém Gucci Pour Homme II bol navrhnutý tímom the Proctor & Gamble a Mane. Zahŕňa čerstvé a lesnaté znaky bergamotu a lístkov fialky. Srdce sa rozprestiera na pikantnom súlade nového korenia, čierneho čaju a škorice. Základ sa prehlbuje so znakmi olivového dreva, lístkami tabaku, pižma a myrhy. Je to nasledujúci parfém po parféme Gucci Pour Homme. Pripomína znaky vonnej tyčinky prvého parfému, no prijíma veľmi odlišnú osobnosť. Markus Strobel, generálny manažér prestížnych tovarov a skvelých vôní pre P & G povedal: „rovnica je zameraná na zasiahnutie „sladkého bodu“ medzi poskytovaním „čerstvého, ľahko nositeľného prostredia, „mužskou senzualitou“ a „jednoznačnou, nezabudnuteľnou senzáciou.“ Taktiež dodal: „Myslím, že sme nikdy nestrávili tak veľa času nad mužskou vôňou ako sme to urobili pri tejto vôni, a je to skutočne úžasné.“ Trvalo to Guccimu dva roky navrhnúť tú vôňu a výsledok je skutočne mimoriadny….. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Gucci, Pánske Parfémy | Označkované , , , , , , , , | Zanechať komentár

História GUCCI

História GucciGUCCI Za vznikom tejto značky nestojí nik iný, ako obyčajný muž menom Guccio Gucci, ktorého najväčšou vášňou boli kone. Táto skutočnosť ho viedla k tomu, aby si v roku 1920 v talianskej Florencii založil obchod, kde sa budú vyrábať kožené doplnky určené pre jazdu na koni. To, či bude značka v budúcnosti úspešná, bolo otázne. V každom prípade, Gucciho traja synovia pokračovali v tom, čo ich otec začal a postarali sa o rozvoj, vtedy ešte nie veľmi známej módnej značky. Po otcovej smrti, v roku 1953, sa bratia Aldo, Vasco a Rodolfo, vypracovali na vyššiu úroveň a vďaka nej získali na svoju stranu zákazníčky slávnych mien ako sú Audrey Hepburn, Jackie Kennedy či Grace Kelly. To bolo prvým významným míľnikom v histórii značky Gucci. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Gucci | Zanechať komentár

Gucci Flora By Gucci

Parfum Gucci Flora By GucciParfém Flora by Gucci bol vydaný začiatkom roku 2009. Vo svojej podstate ide o mladšiu vynovenú a modernejšiu verziu veľmi obľúbenej ženskej vône Gucci by Gucci. Parfém je určený mladým a zmyselným skôr dievčatám, než ženám. Ide o veľmi špecifickú vôňu, ktorá je inšpirovaná veľmi mladistvými kvetinovo-ovocnými tónmi. Flora by Gucci je zároveň prvotinou od módneho domu Gucci z radu vôní, ktoré sú určené pre mladšie ženy. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Dámske Parfémy, Gucci | Označkované , , , , , | Zanechať komentár

Gucci Rush by Gucci

Parfum Gucci Rush by GucciGucci Rush je hotovým zázrakom vo svete dámskych vôní. Na trh bol uvedený v roku 1999 a odvtedy sa už dlhé roky drží na výslní. Je dokonca výhercom troch ocenení FiFi, čo je v podstate najprestížnejšie ocenenie, čo sa parfémov týka. Je to niečo ako Oscar vo svete filmu. Vďaka veľkému ohlasu sa dočkal aj svojho pokračovania v podobe Gucci Rush 2. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Dámske Parfémy, Gucci | Označkované , , , , , , , | Zanechať komentár

Šesť parfémov pre Femme Fatale

Femme Fatale„Femme fatale sa nepochybne snaží o dosiahnutie skrytých cieľov, používaním ženských machinácií (krása, šarm, sexuálne zručnosti), a tak je typicky vykreslená ako výnimočne obdarená s týmito kvalitami. Femme fatale je niekedy vykreslená ako druh sexuálneho upíra, jej temné chúťky sú schopné myšlienkami odsať preč mužnosť a nezávislosť jej milencov, necháva ich ulity sebou samým. Z tohto dôvodu, v staršom americkom slangu femme fatale boli často nazývané upírmi.“ Pokračovať v čítaní

Zaradené v Dámske Parfémy, Gucci, Guerlain, Le Labo, Miller Harris, Serge Lutens, Strange Invisible Perfumes | Zanechať komentár

Pour Homme by Gucci

Parfum Pour Homme Gucci„Žena, vdychujúca parfémy, zamestnaná mužom, sa stáva intoxikovanou, a použite vôní sa často ukázalo ako silná pomoc mužovi, a pomáha mu mať stále k dispozícii ženu.“ The Perfumed Garden, Sheikh Nefzaoui.

Ak by Gucci Pour Homme ožil, chcel by byť niekto, pri kom by som spadla z ihličiek, pretože, pozrime sa, bol by vysoký, tmavovlasý a nádherný… Nemohla by som ho mať rada hneď od začiatku, v skutočnosti možno by som ho  najprv neznášala, arogantného všiváka… a vzťah by vôbec nebol jednoduchý, ako by bol intenzívny, nestály a typ chlapa „môj spôsob, alebo žiadny spôsob“… ale hej, tu nie je nič ako štipka nenávisti, ktorá zabráni vášni usadzovať sa do príliš pohodlného „vždy“. Majúc zmienku, že aj keď si predstavím, že Gucci Pour Homme, by bol stelesnený, bol by neodolateľne príťažlivý ale zložitý, niekto, koho by som chcela neznášať, ale nie by vhodný na lásku… môj vzťah s parfémom nie je nič iné ako nekomplikovaná láska. A aj keď si predstavím, že prichádza k životu ako muž a aj keď vonia vynikajúco na mužovi, Gucci Pour Homme je vôňa, ktorú si rada obliekam a chcem ju odporučiť každej žene, ktorá má rada jej temnú, intenzívnu a dymovú vôňu. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Gucci, Pánske Parfémy | Označkované , , , | Zanechať komentár

Gucci By Gucci

dámsky parfém gucci by gucci - dámska parfumovaná vodaHneď ako sa rozhodlo o výrobe novej vône pre módny dom Gucci, umelecká riaditeľka Frida Giannini si nastavila pomerne odvážny cieľ – vytvoriť okúzľujúci a dokonalý parfum, ktorý je plný všetkého, čo si len potenciálny spotrebiteľ môže od kvalitnej značky priať. Musí tiež zosobňovať podstatné charakteristiky spoločnosti; nespútaný luxus značky, zbavenie sa francúzskej domýšľavosti, trocha talianskej hravosti, vtieravá zmyselnosť a tiež odmietnutie zlého vkusu. Je nielen úľavou, ale dokonca potešením konštatovať, že vzhľadom na obrovské množstvo financií, ktoré tento projekt spotreboval, je naozaj v podstate v každom ohľade úspešný. Pokračovať v čítaní

Zaradené v Dámske Parfémy, Gucci | Označkované , , | Zanechať komentár