Play by Givenchy

Dámsky a pánsky parfém Givenchy Play by Givenchy. Príťažlivá pánska a dámska toaletná voda.Pre niektoré značky platí pravidlo, že ich pôsobenie sa dá zaradiť do dvoch období – pred a po. Tieto nebývajú časovo ohraničené, rovnako ako nemajú v zásade nič spoločné s príchodom alebo odchodom určitých manažérov alebo parfumérov. Sú skôr ovplyvňované celkovou zmenou štýlu danej značky. Napríklad Lacoste nemá žiadne rozlíšenie období na predtým a potom, keďze sa v podstate sústredí stále na to isté – vône športového charakteru. Oproti tomu u módneho domu Givenchy sú tieto dve obdobia veľmi zreteľne odlíšiteľné. A môžeme s istotou povedať, že u tejto značky sa v súčasnosti nachádzame v období potom.

V minulosti mal Hubert de Givenchy svoju umeleckú múzu, ktorou nebol nikto iný ako svetoznáma herečka a predovšetkým štýlová módna ikona Audrey Hepburn. Hepburn bola skutočnou predstaviteľkou „haute couture“ v dobách, keď štýl bol ešte naozaj „štýlový“.

V 60.-tych rokoch módny dom Givenchy vydal dve ženské vône. Prvou bola úchvatná Le De od parfuméra Ernesta Shiftana a tou druhou skvostná l´Interdit od Francisa Fabrona, ktorá bola umeleckým dielom povojnového luxusu premietnutým do úžasnej kvetinovej vône. Obe sa dajú bez problémov nosiť aj v súčasnosti.

[ad#HTML][ad#HTML]

V roku 1959 uviedli v Givenchy na trh dve mužské vône. Francis Fabron stvoril vynikajúci, stroho zelený parfum Vetyver a následne v spolupráci s Jeanom Guichardom vytvorili unikátny parfum Monsieur de Givenchy, ktorý dnes slúži ako vzor mnohým recenzentom a v podstate sa stal legendou. Monsieur sa snažili kopírovať už nespočetnekrát – Play môžeme považovať za jeho pra pra pra vnuka. Je to parfum, ktorý je začiatkom zlatej éry značky Givenchy.

Evolúcia značky bola silno bola na prelome tisícročí silno ovplyvnená komerčnosťou, ale značka vyprodukovala napriek tomu skvelé parfumy, napríklad Amarige od Dominique Ropion, Hot Couture od Jacquesa Cavalliera alebo Givenchy Pour Homme od Alberta Morillasa a Iliasa Ermenidisa.

Vôňa Play bola stvorená parfumérmi Emilie Coppermann a Lucasom Sieuzacom. Je drevitá, je korenistá a zároveň svieža. Reklamná kampaň bola vytvorená v spolupráci s Justinom Timberlakom, čo bol extrémne chytrý ťah. Niekto na ňu môže nazerať ako na decentnú komerčnú vôňu vhodnú pre masy, pre niekoho je to skvelý nositeľ tradície značky. Nehľadiac na to, do ktorej skupiny sa zaradíte, s Play budete istotne spokojní.

Tento obsah bol zaradený v Dámske Parfémy, Givenchy, Pánske Parfémy. Zálohujte si trvalý odkaz.

Komentáre sú uzavreté.